Livrare si Retur
Livrarea produselor
Toate comenzile sunt expediate prin curier rapid în mod normal în 24 de ore * de la primirea comenzii(de luni până vineri).Pentru comenzi cu valoarea de minim de 500 RON (inclusiv TVA) si sub 40Kg livrarea se va face gratuit indiferent de locatie pe teritoriul Romaniei.
Pentru o comanda cu o valoare mai mica de 500lei (TVA Inclus) costul standard al expeditiei este de 28 RON (inclusiv TVA) indiferent de locatie pe teritoriul Romaniei.Pentru a afla informatii despre livrarea unui colet prin curier rapid va rugam verificati daca ati primit de la noi un e-mail despre starea comenzii si data acestuia. Daca acestea au fost trimise inseamna ca livrarea a plecat de la noi si orice informatii se pot obtine numai de la firma de curierat rapid GLS ROMANIA, la numarele de telefon: 0269 501 900. sau prin aplicatia Track & Trace.
Numarul comenzi mai poate fi gasit si in contul Dumneavoastra de client, la sectiunea istoric comenzi, mai precis la comanda pe care o asteptati..
Retur produse achizitionate on-line
Produsele achizitionate prin contract la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014 acestea se pot returna, cu toate accesoriile si consumabilele si in aceeasi stare in care au fost receptionate, impreuna cu o adresa scrisa de denuntare a contractului, in termen de 14 zile de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.Returnarea produselor se va face folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea sau livrare retur direct in showroom.
Cheltuielile privind costurile de livrare si retur sunt suportate de consumator
Potcontrol Instal va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului.
Dreptul de retragere nu se aplica in cazul persoanelor juridice.
Inainte de expirarea perioadei de retragere, clientul trebuie sa ne informeze cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, clientul poate alege una dintre urmatoarele variante:
Descarca formular cerere retur
Obligaţiile ce revin clientului in cazul retragerii:
Obligaţiile care ne revin in cazul retragerii:
Garantia produselor
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale in vigoare. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect, impreuna cu accesoriile aferente, fotocopii dupa factura fiscala, certificatul de garantie ,pentru piesele de schimb este nevoie si de fisa de interventie eliberata de firma autorizata ISCIR si agreata de catre producatorul echipamentului la care a realizat montajul piesei in cauza conform CR4, PTA1 ISCIR. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect de personal necalificat, neautorizat.