Quantcast

Livrare si Retur

Livrarea produselor

Toate comenzile sunt expediate prin curier rapid în mod normal în 24 de ore * de la primirea comenzii(de luni până vineri).
Pentru comenzi cu valoarea de minim de 500 RON (inclusiv TVA) si sub 40Kg livrarea se va face gratuit indiferent de locatie pe teritoriul Romaniei.
Pentru o comanda cu o valoare mai mica de 500lei (TVA Inclus) costul standard al expeditiei este de 28 RON (inclusiv TVA) indiferent de locatie pe teritoriul Romaniei.

Pentru a afla informatii despre livrarea unui colet prin curier rapid va rugam verificati daca ati primit de la noi un e-mail despre starea comenzii si data acestuia. Daca acestea au fost trimise inseamna ca livrarea a plecat de la noi si orice informatii se pot obtine numai de la firma de curierat rapid GLS ROMANIA, la numarele de telefon: 0269 501 900. sau prin aplicatia Track & Trace.

Numarul comenzi mai poate fi gasit si in contul Dumneavoastra de client, la sectiunea istoric comenzi, mai precis la comanda pe care o asteptati..

Retur produse achizitionate on-line

Produsele achizitionate prin contract la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014 acestea se pot returna, cu toate accesoriile si consumabilele si in aceeasi stare in care au fost receptionate, impreuna cu o adresa scrisa de denuntare a contractului, in termen de 14 zile de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Returnarea produselor se va face folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea sau livrare retur direct in showroom.
Cheltuielile privind costurile de livrare si retur sunt suportate de consumator
Potcontrol Instal va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului.
Dreptul de retragere nu se aplica in cazul persoanelor juridice.

Inainte de expirarea perioadei de retragere, clientul trebuie sa ne informeze cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, clientul poate alege una dintre urmatoarele variante:
  • De a folosi modelul de formular de retragere, prin completarea si trimiterea acestuia la sediul nostru din Fagaras, str. George Cosbuc, nr. 59-59A, judet Brasov sau la adresa e-mail: office@potcontrol.ro / potcontrol@yahoo.com

    Descarca formular cerere retur

  • De a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract, urmand sa primeasca confirmarea de primire a formularului de retragere.

    Obligaţiile ce revin clientului in cazul retragerii:

  • Dupa completarea formularului de retur, clientul va expedia produsul folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut livrarea (clientul poate sa solicite catre noi trimiterea curierului GLS sa ridice produsul ) sau direct in magazin cu factura primita la data achizitionarii produsului.
  • Clientul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora.
  • Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  • Nu se acceptă produsele montate ,folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Poți returna piese de schimb, accesorii, acumulatorii si incarcatoarele, doar daca sunt sigilate.

    Obligaţiile care ne revin in cazul retragerii:

  • Dupa receptionarea produsului returnat vom a rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plata din partea clientului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 30 zile de la data la care am fost informati de decizia de retragere din contract. Vom rambursa aceste sume prin ordin de plata bancar (OP) direct in contul declarat de catre client sau numerar la punctul de lucru.
  • In functie de optiunea clientului, acesta are posibilitatea sa aleaga un alt produs in loc de rambursarea sumei platite pentru produsul returnat. In cazul inlocuirii produsului cu un altul de o valoare mai mare, clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea produsului returnat este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.
  • nu suntem obligati sa rambursam costurile suplimentare în cazul în care clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de noi. Termenul de livrare pentru produsele returnate si inlocuite este de pana la 14 zile lucratoare, inclusiv in cazul produselor cu posibile defecte de fabricatie.
  • Returnarea sumelor de catre Potcontrol Instal, incasate prin OP, card bancar sau curierat se va realiza dupa incasarea efectiva a sumelor, adica dupa ce acestea se regasesc in conturile Potcontrol Instal. In cazul in care marfa a fost returnata pana la incasarea sumelor in cauza, returul banilor se face dupa data incasarii lor, conform indicatiilor clientului.
  • Pentru ale informatii legate de returul produselor aveti posibilitatea transmiterii unei solicitari pe adresa de e-mail: office@potcontrol.ro

    Garantia produselor

    Conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale in vigoare. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect, impreuna cu accesoriile aferente, fotocopii dupa factura fiscala, certificatul de garantie ,pentru piesele de schimb este nevoie si de fisa de interventie eliberata de firma autorizata ISCIR si agreata de catre producatorul echipamentului la care a realizat montajul piesei in cauza conform CR4, PTA1 ISCIR. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

    Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect de personal necalificat, neautorizat.